זוגיות

האם הבחור התפנה עבורי?

שרה אברמוביץ

שרה אברמוביץ

מאמנת אישית בשיטת המראה, לראות אותך בקשר אוהב עם עצמך ועם סביבתך. מיזם 252

אני לא יודעת מה לעשות: האם אני יכולה לצאת איתו ולנסות את מזלי? לדעתי יש לנו המון תחומים דומים, אבל אולי היציאה שלי איתו עלולה יותר מידי להכאיב לה וכדאי לי לוותר על זה והקב"ה ישלח את זיווגי מכיוון אחר?

שאלה:

אני גרה עם שותפה מדהימה כבר מעל חמש שנים. אתמול, אחרי שנה וחצי שהיא יצאה עם חבר שלה הם נפרדו. האמת שתמיד חשבתי שהוא טיפוס מדהים ואיזה מזל יש לה שהיא נפלה עליו. אני לא יודעת מה לעשות: האם אני יכולה לצאת איתו ולנסות את מזלי? לדעתי יש לנו המון תחומים דומים, אבל אולי היציאה שלי איתו עלולה יותר מידי להכאיב לה וכדאי לי לוותר על זה והקב"ה ישלח את זיווגי מכיוון אחר?

תשובה:

ראשית, כל הכבוד לך שאת פונה ושואלת בנושא כל כך חשוב וגם רגיש. כבר מבין המילים אפשר להבחין בהרבה רגישות ואכפתיות שיש בך. השלבים שאני מציעה לעשות במקרה כזה:

עצירה – סיום קשר בכלל, וקשר ארוך בפרט, זה לא פשוט. שנה וחצי זו תקופה מאוד משמעותית. היות והם נפרדו רק לאחרונה, נראה לי נכון, לאחר פרידה כזו, לתת זמן לשני הצדדים. זמן לעכל, זמן להשלים ולעבד את מה שהיה. אם מדובר בחברה קרובה אלייך, זה הזמן להיות איתה, להקשיב לה ולהיות שם בשבילה.

בירור – בזמן הזה כדאי לעשות בירור עצמי: האם הרצון להכיר את הבחור הזה, שהוא נחמד בעינייך – יש בו גם נימה של חמדה נסתרת? אני מעלה את הסוגיה הזו, כי בכולנו יש צד חומד. ציינת שתמיד חשבת שהוא טיפוס מדהים, ושחברתך זכתה בו. זו גם הזמנה למחשבה ובירור אמיתי, מה את מחפשת בבחור והאם הבחור עונה על התכונות שאת מחפשת?

עשייה – בעוד כמה שבועות אפשר לפנות לחברתך, בשיחה כנה ואמיתית. לשאול אותה האם נראה לה שהבחור יכול להתאים לך, ולשתף אותה במחשבות שלך.

תפילה – תפילה אישית ללכת בישרות ולראות ברכה. כדאי, לדעתי, לצרף תפילה אישית לבורא עולם, שיכוון אותך בדרך למציאת הבחור המתאים לך, בדרך של שלום ושמחה, בלי חלילה לגרום בדרך צער למישהו אחר. בהצלחה רבה! 

שתפו

Scroll to Top
גלילה למעלה