מיומנה של מטפלת

הם לא ישברו אותנו

ענת גופשטיין

ענת גופשטיין

פסיכותרפיסטית ומנחת הורים

אנו עסוקים יום יום בהצלת נפשות טועות, ומשתדלים לסייע, לעזור ולתמוך ביהודים בצרה. והנה שוב רק הוקמה ממשלת שמאל, וכבר נפגשים עומר בר-לב ומנדלבליט ומטכסים עצה איך להוציא את להב"ה אל מחוץ לחוק.

חנוכה. אמצע הלילה. לפתע פורצים לביתנו! ואנחנו חושבים, מי זה יכול להיות? משטרת ישראל באו לעצור את בנצי בעלי ולערוך חיפוש בבית. הם לקחו תמונות מהקיר, חולצות מהארון ומחשבים של כל בני המשפחה. הם עברו אפילו על המחברות של הילדים במטרה למצוא משהו 'גזעני', טוב שלא לקחו סידור שמופיע בו נוסח ההבדלה…
בנצי נעצר, ובחקירה האשימו אותו שאמר לבחורה שלא כדאי לה לצאת עם ערבי… לאחר מספר ימים במעצר,  ח"כ איתמר בן גביר – אז עדיין עו"ד – הראה לשופטת את הטלפון שלי עם פניות של הורים שזועקים – 'תצילו לנו את הילדה!'.
לרוב מדובר בקטינה בסיכון, שאין מענה עבורה אצל רשויות הרווחה והמשטרה.
השופטת שחררה את בנצי. לאחר כמה ימים, התגאה בוגי יעלון בכך שניסה להוציא את להב"ה אל מחוץ לחוק, אלא שהשב"כ התנגד, כי הם יודעים היטב, כי הדבר רק יגביר את האהדה כלפינו ויחזק את כחנו. מי שלא נותנים לו לדבר – צועק!
אנו עסוקים יום יום בהצלת נפשות טועות, ומשתדלים לסייע, לעזור ולתמוך ביהודים בצרה. והנה שוב רק הוקמה ממשלת שמאל, וכבר נפגשים עומר בר-לב ומנדלבליט ומטכסים עצה איך להוציא את להב"ה אל מחוץ לחוק.
אין לי מושג מה המשמעות של זה, האם מהיום אסור לי להשיב ליהדות יהודיה שהתאסלמה, או לחפש נערה בסיכון שמנוצלת בכפר? לטפל באשה מוכה? מסתבר, שלעזור ליהודים במדינת ישראל עלולה להיות עבירה על החוק.
לרדיפה הזו אין גבולות ואין מוסר, והכל מותר. על דמוקרטיה, זכויות האזרח וחופש הדת לא נשמע כשמדובר ביהודים וביהדות. התשובה של הממשלה לפרעות תשפ"א, שטרם נגמרו, היא רדיפה פוליטית של יהודים. אותה מערכת שלא זיהתה את התסיסה הלאומית של ערביי ישראל, את החתירה תחת שלטון החוק במגזר, ואפשרה את הפורענות וההסתה נגד יהודים, אותה מערכת שלא ראתה לנכון להגן על יהודים מפני הפורעים ואפילו לא לבוא בחשבון עם הרוצחים, כיאה לשלטון החוק – זו אותה המערכת, שרודפת יהודים בשל דעותיהם, משום שהם מעיזים להתנגד לשקר הדו-קיום ואינם מאמינים בחיים משותפים עם האויב.
השמאל שמדבר על זכויות אדם וחופש ביטוי – רחוק מלהיות דמוקרטי ולא מבין שהעולם התקדם ורדיפה פוליטית אינה יעילה. 
בדבר אחד אין לי ספק – זה לא ירתיע אותנו.  גם אם יוציאו אותנו מחוץ לחוק, אנחנו נמשיך בכל הכח להשיב יהודים לעם ישראל, ולתת מענה במקום שהמדינה מתרשלת.

שתפו

Scroll to Top
גלילה למעלה