מיומנה של מטפלת

לשקם את הנפש

ענת גופשטיין

ענת גופשטיין

פסיכותרפיסטית ומנחת הורים

ארגון להב”ה מעולם לא כפה משהו על מישהי. אני ראיתי בנות כמוני ויודעת כמה הזדקקו להם. אסור שהם ייסגרו, פשוט אסור! אילולא הם, הילדים שלי היום היו חיים בכפר תחת משטר ואלימות ואין לדעת אם אני הייתי בין החיים

כתבה לנו אחת הבנות שעזרנו לה:
“אז שמעתי שרוצים לסגור את ארגון להב”ה, הארגון שהציל אותי…
ואני שואלת – למה? האם מישהו מבעלי הדעה מודעים להקרבות שהארגון הזה עושה למען בנות ישראל?
אם אחת הבנות שלהם היתה שוגה בדרכה ונופלת למציאות חיים כל כך קשה כואבת ומורכבת, הם היו מסוגלים בכלל לעשות משהו עבורה? לעזוב הכלל ולהושיט לה יד?
הארגון הזה מציל בני אדם! אני לא מאחלת לאף אחת להזדקק להם או להגיע למצב של כזו מצוקה אבל להב”ה זה הארגון היחידי שמציל נפשות, של נשים ושל ילדיהם.
לצערי אני האמנתי שיש אהבה כל כך גדולה ושזכיתי לחוות כזו, רק שעם הזמן הבנתי שהיא סגרה עליי מכל כיוון, החשיכה את נשמתי, פצעה כל חלק בגופי וחשפה את ילדיי לאלימות קשה. אם לא ענת גופשטיין לא הייתי בחיים היום! פניתי אליה כשלא היה לי מי שיראה אותי מי שיושיט לי יד. היא עזרה לי לשקם את הנפש שלי, את הכוחות שבי, עזרה לי לעמוד על הרגליים. היא לא רצה לחלץ אותי ונעלמה! היא היתה שם בהתמדה בכל פעם שהזדקקתי לה. הילדים שלי נחשפו לאלימות קשה מאוד מאבא שלהם, לא ידעתי איך אציל אותם כשאני עצמי חסרת כל. ענת ובנצי דאגו לי לעורכת דין מדהימה שליוותה אותי ושדאגה שהילדים שלי לא יהיו תחת סכנה. בזכותם ניתנה לי הזדמנות נוספת לחיות לטפל בילדים שלי. גם היום כשהילדים נפגשים עם אבא שלהם יש לי את הכוחות להכיל אותם ולעזור להם. ענת ובנצי יוצאים מגדרם בכדי להציל כל נפש וחשוב לציין שכמוני יש המונים שרק מחפשות מי שיעזור להן, לחלקן אין תמיכה מהמשפחות שלהן ולחלקן אין משפחות כלל.
ארגון להב”ה מעולם לא כפה משהו על מישהי. אני ראיתי בנות כמוני ויודעת כמה הזדקקו להם. אסור שהם ייסגרו, פשוט אסור! אילולא הם, הילדים שלי היום היו חיים בכפר תחת משטר ואלימות ואין לדעת אם אני הייתי בין החיים. ענת ובנצי היחידים בעולם הזה שהאמיני בי ובכוחות שלי לעמוד על הרגליים. כל אחת שנופלת או שוגה בדרכה והופכת לחלשה זקוקה לאדם שיאמין בה, שיתן לה הזדמנות…שיאפשר לילדים שלה עתיד טוב יותר.
לה”בה היחידים שעושים זאת במסירות כל כך גדולה! היחידים! אני מקווה שהארגון הזה ישאר ויתקיים כי עתידם של המון בנות וילדים עלול להסתיים בקורבנות שישלמו בחייהם בלעדיהם!”.

שתפו

Scroll to Top
גלילה למעלה