עוד על חוסר אחריות הורית

אבי קנטרוביץ

אבי קנטרוביץ

מנכ"ל תנועה כהלכה

יקי פריד| אחד שאכפת לו

תנועה כהלכה גילוי דעת 416
לא ייאמן – רכב נכנס בשער היישוב. לרכב הפרטי חלון בגג, החלון היה פתוח, ולפתע יצאו מהחלון ארבעה ילדים והתיישבו על גג הרכב כשרגליהם בתוכו (העובדה שיכלו לעשות זאת מעידה כי לא היו חגורים). אחת הבנות יצאה לגמרי והתיישבה על הגג מאחורי הילדים שרגליהם מתנדנדות בתוך הרכב, והרכב המשיך לנסוע לתוך היישוב.


מה אומר ומה אדבר – לולי תועד המעשה במצלמות המפקחות על הכניסה ליישוב לא הייתי מאמין שתופעה כזו יכולה לקרות. האם אין מחשבה תחילה למעשה?! תמהני!
עוד אחד עם חלון בגג – רכב פרטי שלו גג נפתח ירד בכביש במהירות ממוצעת. נהג בו גבר צעיר, ובמושב האחורי היו שני ילדים קטנים, לא חגורים וללא מושבי בטיחות.

 האחד, כבן שנתיים, ישב, והאחר, כבן שלוש או ארבע, עמד על המושב האחורי כשהוא שעון בגופו ובידיו על פתח הגג, ראשו מחוץ למכונית והוא משקיף על הכביש תוך כדי הנסיעה.
תוצאה אפשרית – בלימת חירום תעיף את הילד היושב לא חגור לחלון הקדמי, וראשו של הילד שמחוץ לרכב ייערף! אבא, אתה מוכן לקחת על מצפונך תוצאה כזו?!
אופניים וסכנתם – בשעת חשכה רכבה קבוצת ילדים על אופניים לעבר הירידה, ללא אורות מזהים וללא אמצעי הגנה (קסדות), כשהם כמעט שאינם נראים לרכבים הבאים מולם. נוסף על הסכנה של נפילה אפשרית ברכיבה על אופניים, עשיית כל השגיאות הבטיחותיות הללו בירידה תלולה היא הכפלה של הסכנה.
היכן אחריות ההורים?!

הפינה מוקדשת לזכרו של שלומי מרק ז"ל שנהרג בתאונת דרכים

שתפו

Scroll to Top
גלילה למעלה