מדיני

היום זה אני, מחר?

בנצי גופשטיין

בנצי גופשטיין

ומה עם נציגי הימין בממשלה? מה עם השרה אילת שקד, שכאשר היא ישבה איתי וראתה את המקרים שמגיעים אלינו מידי יום אמרה לי שמדובר בעבודת קודש? אכן קולם לא נשמע, הם לא מתערבים.

אמרו רבותינו – “כל המרחם על האכזר סופו מתאכזר על הרחמן”. לא לחינם נקראו רבותינו ‘חכמים’, משום שחכמתם מתגלה כעבור דורות על גבי דורות, והם קולעים בול במטרה.
אמרה זו מתגלה בנכונותה שוב ושוב, והפעם מי שמוכיח את נכונותה הוא שר המשטרה עומר בר-לב. בר-לב מצדיק ומגן על האלימות של הערבים, בטענה שהם צריכים להגן על עצמם, ובאותו הזמן בו הוא נפגש עם אנשים הקשורים למשפחות הפשע – הוא שם לעצמו מטרה להשים חלום ישן, חלום שהתרברב ביחס אליו עוד לפני שהוא נהיה שר. היה לו חזון, לבר-לב, לא סתם חזון, אלא הוא התראיין ונשא את החזון שלו בכל כלי תקשורת. וכאשר הוא מונה להיות שר לבטחון פנים, בשבוע הראשון שלו הוא פעל להגשמת החזון – להוציא את ארגון להבה מחוץ לחוק ולסגור את העמותה שלנו – הקרן להצלת עם ישראל – עמותה שבין המטרות שלה היא המלחמה בהתבוללות. מדובר בעמותה שהצילה מאות נערות יהודיות מהתבוללות. לסגור את העמותה הזו – זה מה ששם לו השר בר לב כמטרה.
הוא פנה ליועץ המשפטי ופנה לרשם העמותות עם הדרישות האלה. ובמקום שהגופים האלה – שאינם אמורים להיות פוליטיים – יגידו לשר, שעם כל הכבוד, אנחנו לא פועלים לפי מניעים פוליטיים, הם בששון ובשמחה ללא שום ראיה אצו רצו לכתוב מכתבים ולנסות לסגור את העמותה.
ומה עם נציגי הימין בממשלה? מה עם השרה אילת שקד, שכאשר היא ישבה איתי וראתה את המקרים שמגיעים אלינו מידי יום אמרה לי שמדובר בעבודת קודש? אכן קולם לא נשמע, הם לא מתערבים.
היום זה אני, מחר יחקרו את אוצר הארץ שמעודד עבודה עברית, אחר כך את אגודת אפרת שמעודדת ילודה של יהודים. אל תעמדו מנגד. מלחמה בהתבוללות זה לא גזענות, זה יהדות. ועוד נקודה למחשבה – נשיא המדינה של היום נלחם בתפקידו הקודם כיו”ר הסוכנות היהודית בתופעת ההתבוללות בחו”ל – האם גם אותו יוציאו אל מחוץ לחוק? מי יודע, צריך לשאול את השר בר-לב…

שתפו

Scroll to Top
גלילה למעלה