חינוך וחברה

הכר את המועמד

מתמודדי הציונות הדתית חורשים את הארץ בחוגי בית וכנסים, ומתפללים למצוא לעצמם מקום ברשימת המפלגה לכנסת ה-25. בכ"ו באב, יצביעו 24,113 המתפקדים ויבחרו את הנציגים שלהם, כאשר מתוך 16 שמות, יש 12 חדשים שאינם חברי כנסת • מערכת גילוי דעת מכירה לכם את המתמודדים החדשים

גילוי דעת

גילוי דעת

ד"ר מאיר סיידלר

ד"ר מאיר סיידלר

שם: ד"ר מאיר סיידלר בן 64, נשוי+6.
 70 מילים על עצמך: נולדתי בצ׳כיה הקומוניסטית. גיבורי ילדותי לא היו רבי עקיבא ובר-כוכבא אלא אנשים (יהודים וגויים) אמיצים שלא שיעבדו את מצפונם לתכתיב של המשטר ולא נכנעו לו. הם אלה שעיצבו את השקפת עולמי הדמוקרטית. לא אשתוק מול תופעות שאינני מסכים איתן. אוסיף שבהמשך חיי גדלתי בגרמניה המערבית, חזרתי ליהדות, עליתי לארץ והקמתי כאן ב"ה משפחה. אני מרצה בכיר למחשבת ישראל באוניברסיטת אריאל.
ניסיון ציבורי בקצרה: לפני כארבע שנים התחלתי להרגיש שהגיעו מים עד נפש. תנועת הלהט"ב השתלטה על המרחב הציבורי במימדים שהדעת אינה סובלת.

 החלטתי לרדת ממגדל השן האקדמי ולעסוק בשפיר ושלייה של פעילות ציבורית, בעיקר בניסיון הסברה כנגד ההשתלטות של תנועת הלהט"ב על המרחב הציבורי ועל מערכת החינוך. אני מדגיש שפעילותי היא רק בתחום זה: לתת קונטרה לניסיון הלהט"בי להשתלט על המרחב הציבורי ועל חינוך ילדינו. אין לי מלחמה נגד אנשים פרטיים. אני כותב מאמרים פובליציסטיים, פעיל בעירי, גבעת שמואל, כדי למזער את פעילות תנועת הלהט"ב (ב"ה יש הצלחות שלא כאן המקום לפרטן) ונמצא בקשר עם אנשי ציבור, רבנים ואנשי חינוך כדי לתאם פעולות.
יעדים מרכזיים בכנסת: להוציא את תנועת הלהט״ב ממשרד החינוך.
חלום לעוד עשר שנים: החינוך של הילדים שלנו צריך להיות נקי מכל פרופגנדה הלהט"בית.

צבי סוכות

צבי סוכות

שם: צבי סוכות בן 31, נשוי+5.
עיסוק נוכחי: יו"ר תנועת אמונים.
70 מילים על עצמך: מילים על עצמך: תושב יצהר, לשעבר עורך העיתון הפופולרי "גילוי דעת", יו"ר תנועת אמונים שעוסקת בחיבור הנוער לנושא ארץ ישראל וההתיישבות. מקים פורום v22 לניצחון הימין בבחירות הקרובות, דובר הישוב יצהר עד לא מזמן. מופיע רבות בתקשורת, מתחזק עמודים פופולריים ברשתות החברתיות ויועץ להובלת מהלכים פוליטיים לטובת ההתיישבות וערכי הימין. ניסיון ציבורי בקצרה: אחרי כ-10 שנים בישיבה ובתפקידי חינוך – הובלתי מטה השטח נגד פינוי הישוב עמונה, ויחד עם זאת הובלת חוק ההסדרה שהציל אלפי בתים ביו"ש והקמת הישוב עמיחי.

 לאחר מכן שימשתי כשנתיים וחצי מנכ"ל מפלגת עוצמה יהודית ומי שעשה את החיבור הראשוני של המפלגה ללשכת נתניהו. בנוסף, הייתי יועץ קרוב לראש מועצת שומרון יוסי דגן במשך שנתיים וחצי, הקמת הישוב אביתר בשנה הקודמת ודוברות הישוב יצהר.
יעדים בכנסת: הסרת ההגבלה על התיישבות יהודית בישראל, השוואת זכויות האדם של תושבי יו"ש לשאר אזרחי ישראל, שיפור חיי הצעירים במגזר הדתי לאומי, חיזוק הזהות היהודית של מדינת ישראל ולהביא עוד מרוח הרב קוק לכנסת ישראל.
חלום לעוד 10 שנים: הכרעת עתיד יהודה ושומרון ובניה יהודית חופשית ללא הגבלות בין-לאומיות. ממילא, הטרור הערבי יאבד מהמוטיבציה שלו לגרש אותנו ולמדינה יהיה משאבים לטיפול בענייני הפנים.

יוסף שפייזר

יוסף שפייזר

שם: יוסף שפייזר בן 39, נשוי+3.

עיסוק נוכחי: מורה דרך ודוקטורנט להיסטוריה וארכיאולוגיה.

70 מילים על עצמך: לאחר דרך ציבורית משמעותית שעברתי בשנים האחרונות, החלטתי להתמודד בפריימריז למפלגת הציונות הדתית בכדי להביא לידי ביטוי את כל מי שעם ישראל וארץ ישראל חשובים לו, ואני פועל להרחיב את שורות המפלגה ולהביא את כלל הגוונים של המגזר הדתי-לאומי. שמה של מפלגת הציונות הדתית הוא שם מחייב. הוא מכליל בתוכו את כל חלקי המגזר, אך לצערי ישנו חלק חשוב מאוד במגזר הדתי-לאומי, מהצד היותר מיינסטרים, שאינו מקבל ביטוי מספיק במפלגה.

 

 בעזרת ה׳, ובעזרת חברי המפלגה שהתפקדו, אביא את החיבור הדרוש בין כל חלקי המגזר. לכולם יש חלק במפלגת הציונות הדתית.

ניסיון ציבורי בקצרה: חבר מועצת העיר ירושלים. 

יעדים בכנסת: להחזיר את המשילות לכל חלקי הארץ – מהגליל, דרך יהודה ושומרון ועד לנגב, להשתלט על הבנייה הבלתי-חוקית הפלסטינית בשטחי C, להניף את דגל ירושלים, לטפל בהרס אתרי המורשת והארכיאולוגיה שהולכים ונעלמים.

חלום לעוד 10 שנים: להיות שר החינוך בממשלת ישראל. 

רחלי צינקין

רחלי צינקין

שם: רחלי צינקין נשואה+4.

עיסוק נוכחי: עורכת דין
70 מילים על עצמך: מתגוררת בנתניה. נולדתי וגדלתי בחיפה, התחנכתי בתנועת בני עקיבא, שירתי כמורה חיילת ולמדתי באוניברסיטת בר אילן.
ב-25 השנים האחרונות אני מתמרנת בין משפחה וקריירה לבין פעילות ציבורית והתנדבות רחבה: לקחתי חלק מוביל בהקמת בית ספר, עמדתי בראש ועד ההורים והטמעתי דפוסי שיתוף פעולה טובים בין ההורים וההנהלה, הקמתי את סניף בני עקיבא עבור ילדי שכונת קריית השרון בנתניה, נאבקתי משפטית בבג״ץ למען ניהול תקין של המועצות הדתיות ולצד 

ייצוג פרו -בונו, אני מייעצת משפטית בהתנדבות לעמותות חברתיות שונות.
ניסיון ציבורי בקצרה: בשנת 2012 ניהלתי את המפקד והפריימריז בבית היהודי שהביאו למהפכה הגדולה בציונות הדתית ואני מכהנת כיום כמ״מ יו״ר הנהלת המרכזים הקהילתיים במזרח נתניה.
יעדים בכנסת: חיזוק זהותה היהודי של מדינת ישראל, שיפור שירותי הדת, תיקון מערכת המשפט וסיוע לאוכלוסיות המוחלשות.
חלום לעוד 10 שנים: נכדים והרבה.

ארנון סגל

ארנון סגל

שם: ארנון סגל נשוי לאשה נפלאה בשם מעיין8+.

עיסוק נוכחי: עיתונאי.
70 מילים על עצמך: מחבר הספר "הבית – העבר, ההווה והעתיד של המקום הקדוש בעולם", ותושב עיר דוד. שנים רבות של עיסוק בבית הלאומי שלנו שבהר הבית והתרעות בלתי פוסקות על ההפקרות השוררת בו, הביאו למסקנה שהגיעה העת לשנות מקצה לקצה את המציאות הבלתי-נתפסת הזו. שנים רבות מדי זנחנו את חלומותינו הגדולים והנחנו לאחרים לקבוע עבורנו את גבולות האפשר. יש לנו חלום גדול, חלום הדורות היהודי, והגיע הזמן לממש אותו.

ניסיון ציבורי בקצרה: עיתונאי עולם קטן מזה 14 שנים, כותב דף שבועי בעיתון מקור ראשון מזה יותר מעשור על הר הבית – דף הבית.
יעדים מרכזיים בכנסת: השגת חופש פולחן וחופש תנועה ליהודים בהר הבית והכרה בו כמקום קדוש לעם ישראל. שינוי חוק השבות כך שרק יהודים על פי ההלכה יוכלו לעלות ארצה. ביטול האפשרות של בג"ץ לפסול חוקים של הכנסת, פיצול תפקיד היועמ"ש כך שלא יהיה עוד כל יכול בעוד ראשי ממשלות מתחלפים ושבים ומתחלפים והוצאת השופטים מהוועדה לבחירת שופטים.
חלום לעוד עשר שנים: הר הבית – מוקד נהירה להמוני יהודים שזוכה לכבוד המגיע לו. גוש קטיף – שב ונבנה מחדש. יהודים יכולים לסובב בחוצות עזה, שכם, חברון ובית לחם בביטחון. הרבנות הראשית – מקור השראה וסמכות לרבים, גוף שאליו נושאים עיניים יהודים ולא יהודים שגם השלטון מתייעץ איתו בכל עניין שעל הפרק.

משה רוט

משה רוט

שם: משה רוט בן 41, נשוי לשירה6+.

עיסוק נוכחי: מנהל מחלקה באגף החינוך של מועצת בנימין.
70 מילים על עצמך: אופטימי בטבעי. מאמין שחינוך זה הבסיס להכל, גם לסוגיות ביטחוניות וגם כלכליות, מכיוון שהכל זה עניין של סדרי עדיפויות ועולם ערכים. אוהב קריוקי וחנן בן ארי. אוהב לטייל במסלולים היפיפיים של ארץ ישראל – ותמיד מעדיף שהם יסתיימו בכנרת. הילדים שלי מנסים לסחוט ממני דברים בחיבוקים ונשיקות. לפעמים זה עובד להם. אני מאמין שהציונות הדתית צריכה להכיל בתוכה את כלל הגוונים של המגזר. אני מאמין שעתיד המדינה וגם ההווה – תלוי בנוער הנפלא שלנו.

ניסיון ציבורי בקצרה: לאחר 8 שנות ניהול בבית ספר לנוער נושר (׳צור ישראל׳), עליתי קומה בחינוך ונכנסתי כמנהל באגף החינוך של מועצת בנימין. היכולת לגעת הן בחינוך עומק אישי והן בניהול מערכות רוחבי – היא השיעור החשוב ביותר שקיבלתי בדרכי לעשייה חינוכית ציבורית.
יעדים מרכזיים בכנסת: 1. יו"ר וועדת חינוך. 2. להפוך את מפלגת הציונות הדתית לבית עבור כל הגוונים של המגזר. אני אוהב את אנשי ההנהגה התורנית של המפלגה אבל רוצה להנגיש אותה גם מחוץ לעולם הישיבות. חובתנו המוסרית להוסיף כיסאות מסביב לשולחן המגזרי שלנו.
חלום לעוד עשר שנים: אלה שלושת הראשונים: 1. לראות את כל ילדיי פורחים נכון, שמחים ומאושרים. 2. בג"ץ כלי עזר לרשות המחוקקת ולא כלי מלחמה כנגדו. 3. להיות שר החינוך.

משה סלומון

הרב משה סלומון

שם: הרב משה סולומון בן 47 מקריית גת נשוי לרמה6+.

עיסוק נוכחי: יו״ר ומייסד הנני – רשת קהילות משימתיות, עד לאחרונה ניהלתי את התוכנית היוקרתית ׳צוערים לשלטון המקומי׳.

70 מילים על עצמך: עליתי בגיל 9 מאתיופיה לארץ ישראל לאחר מסע מפרך של 1000 קילומטרים. בוגר ישיבת הר עציון עם שירות משמעותי בחטיבת הצנחנים. כיום סא״ל בשירות מילואים פעיל.  לאחר השחרור מצה״ל הקמתי פרויקטים רבים לנוער וילדים. ייסדתי את ארגון ׳הנני׳ – רשת של קהילות משימתיות שמטרתם לפעול לשוויון הזדמנויות לחיזוק והעצמת התושבים בפריפריה החברתית והגאוגרפית

 ומיגור דעות קדומות כלפי הקהילה האתיופית, הרשת מנתה 16 קהילות משימתיות בכל רחבי הארץ. יש לי חיבור עמוק ושורשי לארץ ישראל ואם תחפשו אותו בוואטסאפ תמצאו את הסטטוס: ׳אהבת ישראל בנשמה׳.

ניסיון ציבורי בקצרה: מעבר להקמת רשת הקהילות המשימתיות ׳הנני׳, שימשתי כראש מחלקת מעורבות חברתית בבני עקיבא ומנהל חוגי הסיירות בחברה להגנת הטבע, חבר בוועדה לשיווין הזדמנויות בתעסוקה במשרד הכלכלה, בין מייסדי מקו״ם – מועצת קהילות וקבוצות משימתיות המונה כ-250 קהילות ברחבי הארץ. 

יעדים בכנסת: להיות הקול של תושבי הפריפריה החברתית והפיזית של מדינת ישראל, לפעול ללא פשרות לצמצום הפערים ושבירת המיתוסים בין הקהילות השונות בישראל. הדאגה לאזרח צריכה להיות שווה בין הצעיר מדימונה לפנסיונרית בהרצליה פיתוח, אחים אנחנו.

חלום לעוד 10 שנים: מקווה להצליח לעשות עשייה משמעותית כשר בתחומי הרווחה, השוויון החברתי, קליטה ודתות.

הרב דוד פיין

הרב דוד פיין

שם: הרב דוד פיין נשוי לג׳ולי4+ וסב לנכד טרי.

עיסוק נוכחי: ראש ומייסד ארגון רבני ברקאי.

70 מילים על עצמך: יליד ארה"ב, עליתי לישראל לפני 14 שנה. בארה"ב כיהנתי ברבנות הקהילות בקנזס סיטי ובמילווקי. מתגורר במודיעין. למדתי בכולל ארץ חמדה בירושלים ועסקתי בחינוך נוער מתמודד מכל המגזרים. מקננת בי התחושה שהציבור האנגלוסקסי בישראל המונה כ-400,000 איש אינו מקבל את הייצוג הראוי במחשבה שמדובר במגזר שאינו זקוק לסיוע, דבר שאינו נכון. על כן אני פה. 

ניסיון ציבורי בקצרה: לפני  כעשור ייסדתי את ארגון רבני ברקאי יחד עם  הרב שלמה סובול, ארגון המפעיל תוכנית הכשרה מקיפה לרבני קהילות, במהלכה רבנים מקהילות שונות ברחבי הארץ עוברים הכשרה בנושאים חברתיים וקהילתיים. זאת לצד סמינריונים ומיני קורסים לנשות הרבנים ששותפות בעשייה הקהילתית באופן מלא. הארגון מלווה כיום כ-80 קהילות הכוללות 35,000 איש. בתקופת הקורונה העמדנו בארגון מערך אדיר שפעל בכל רחבי הארץ וסייע למשפחות החולים, למבודדים ולמשפחות נזקקות. משתתף קבוע בכנסי איפא"ק וארגוני זהות יהודית בארצות הברית.

יעדים מרכזיים בכנסת: פיתוח תוכניות ליווי צמודות לקליטת עולים מרחבי העולם ולצליחת הבירוקרטיה הישראלית, זהותה היהודית של המדינה, רבני ערים מהציונות הדתית, קשר עם הממשל האמריקאי ויהדות ארצות הברית, נושאים חברתיים וכלכליים, בריאות הנפש, ועוד.

חלום לעוד עשר שנים: לעמוד יחד עם כל עם ישראל בבית המקדש בירושלים הבנויה ובאחדות מלאה. מתפלל שאצליח לקדם את האתגרים שהצבתי לטובת תושבי מדינת ישראל ותושבי התפוצות.

משה בהטה

משה בהטה

שם: משה בהטה בן 63, נשוי+6.

עיסוק נוכחי: פעיל ציבור בתחום העליה והקליטה. 

70 מילים על עצמך: אתיופיה. גבול סודן. באר שבע. ירושלים. הגשמת חלום. יהודי שעסוק בלעשות טוב לקהילה, לעם ולארץ. בטוח באחיזתנו וזכותנו על כל רגבי אדמת ארץ ישראל. לוחם שלא מוכן להתפשר על העקרונות שמנחים את העם הנבחר כבר אלפי שנים. מאמין בקשר ההדוק בין הציונות ליהדות ומרגיש בבית במפלגת הציונות הדתית.

ניסיון ציבורי בקצרה: שימשתי תקופה ארוכה בתפקיד מנכ"ל ארגון הגג של יוצאי אתיופיה, 

שם עסקתי באינטנסיביות בצורכי העולים והתאקלמותם במדינה תוך שמירה על הערכים והמסורות הייחודיות של יהדות אתיופיה. לאחר מכן שימשתי כמנהל מרכזי הקליטה מטעם הסוכנות היהודית – תפקיד שזיכה אותי לסייע לאנשים שעזבו הכל בשביל לעלות לארץ המובטחת. בין לבין הקמתי ועמדתי בראשות עמותות לרווחת עולי אתיופיה – שבו בנים, עלמיא ועוד. למעשה, גם כיום משמש כפעיל ציבורי בקרב יוצאי אתיופיה ברחבי הארץ.

יעדים מרכזיים בכנסת: להעלות ברמה את הטיפול של המדינה בקליטתם של יוצאי אתיופיה. לחבר בין העולים לבין ההתיישבות. לטפל בחוסר המשילות בנגב – המבחן של המדינה. וכמובן, לפני הכל – לחזק את הזהות היהודית של המדינה – ליהדות אתיופיה יש המון מה לומר.

חלום לעוד עשר שנים: להצליח לגרום לחיבור בין כל חלקי העם – סוד כוחנו ועוצמתנו. לדעת שעשיתי הכל כדי שיהודי אתיופיה ירגישו במדינה שווה בין שווים. 

נעמה זרביב

נעמה זרביב

שם: נעמה זרביב נשואה+6.

עיסוק נוכחי: מייסדת ומנכ״לית שוברות שוויון, ניהול עמותות וקידום פרויקטים. תואר שני במנהל עסקים.
70 מילים על עצמך: מבינה כי הפמיניזם הרדיקלי פוגע במרקם החיים של כולנו והגיעה העת לפעול. החדירה שלו לשיח הציבורי, כמו גם למערכת החינוך, הצבא והאקדמיה – משפיעים לרעה לא רק על חיינו אלא גם על הערכים והאמונות של כולנו.
ניסיון ציבורי בקצרה: יש לי היכרות עמוקה עם שלל המגזרים בחברה הישראלית – מתיישבים, בעלי תשובה, גרעינים תורניים, ערים מעורבות ועוד. ניהלתי את היישוב קטיף 

בתקופת הגירוש. לא זכינו להישאר על אדמתנו אך הצלחנו לשמור על אחדות בקהילה, ולהיות שותפים משמעותיים בהקמת גוש היישובים החדש במזרח לכיש. ניהלתי את הגרעין התורני ברמלה. ניהלתי עמותה חרדית של בעלי תשובה. הכרתי עולם מיוחד הצמא לחיבור. יצרתי שיתופי פעולה משמעותיים וערכיים עם חברים מהציונות הדתית כמו בצלאל סמוטריץ׳, ואף מפגש מרתק של הרב אלישע זצ״ל עם רב העמותה.
לאחר שהבנתי שתפיסת הפמיניזם הרדיקלי פוגעת בכולנו, הקמתי את ׳שוברות שוויון׳ – עמותה הפועלת להחזיר את ערך הנשיות האימהות והמשפחה לסדר היום. פעלנו להחזיר את אבא ואימא לטפסים, לעצור את שיבוש השפה העברית והאותיות הרב מגדריות, נאבקנו נגד ביטול אירועים בהפרדה ועוד.
יעדים בכנסת: לעצור את השפעות השוויון המגדרי הפועל למחיקת הזהות האישית, המשפחתית, והלאומית.
חלום לעוד 10 שנים: שכל אישה תכיר במהותה, ותראה באימהות מקור לגאווה.

הרב יצחק זאגא

הרב יצחק זאגא

שם: הרב יצחק זאגא

עיסוק נוכחי: רב, עו״ד וכלכלן. תואר שני במשפטים ובמנהל עסקים. בעבר יועץ אסטרטגי ומנהל בחברות גדולות.
70 מילים על עצמך: מאמין בעם ישראל ובכוחו הגדול. מתמסר שנים רבות לחבר את עם ישראל לעצמו, לארצו ולתורתו. כופר מוחלט באפשרות להתייאש או להתעייף. חי את העולם מתוך עיני תורת הרב קוק. מאוהב בארץ ישראל. מתחבר לכולם. מתרגש לראות לומדי תורה. חושב שזה דור מופלא ומבולבל. מאמין בעבודת שטח ובחיבור כוחות. מעודד ומטפח צעירים מתלהבים פורצי דרך. 

רווחה כלכלית לישראל היא דבר קדוש. תורה ופוליטיקה הם דבר אחד. בזכות נשים צדקניות תבוא הגאולה.
ניסיון ציבורי בקצרה: הפצת תורה בציבור הכללי, בימים שרק ׳מכון מאיר׳ היה בשטח. קידום בנייה בשומרון. מיוזמי תנועת התשובה הדתית לאומית. קירוב עם ישראל לקבר יוסף. מיוזמי ומחזקי המדרשות לנשים. עו״ד בקרן לגאולת קרקע. יו״ר תנועת ׳רוח ירושלמית׳ להפצת תורת הרב קוק. יוזם ומייסד ׳לכתחילה׳ – המערך החדש של בתי הדין לממונות בציונות הדתית.
יעדים בכנסת: חוק בתי הדין לממונות ובתי הדין המיוחדים. חיזוק רבני הקהילות והזהות היהודית. מניעת עינויים. החלת ריבונות. חיסול הפרוטקשן בדרום. איסוף הנשק הבלתי חוקי. השבת הקרקעות. חיזוק הרבנות הראשית. הורדת יוקר המחיה בחינוך, בדיור ובמזון.
חלום לעוד 10 שנים: גוש קטיף וצפון השומרון בנויים מחדש בעוצמה כפולה. המשפט הישראלי המקורי חוזר למדינת ישראל.

אלירן יעיש

אלירן יעיש

שם: אלירן יעיש בן 32, נשוי להודיה 2+.

עיסוק נוכחי: מהנדס תוכנה

70 מילים על עצמך: יליד ג׳רבה, גר בבאר שבע, בוגר ישיבה תיכונית, שירות כלוחם ומ"כ במודיעין שדה, תואר ראשון בהנדסת תוכנה ומהנדס בתחום מעל 7 שנים, משתדל לעזור לכל יהודי ולקיים את תורת ישראל לעם ישראל בארץ ישראל. 

ניסיון ציבורי בקצרה: חבר ועד מנהל(בהתנדבות) בת"ת "ארץ הצבי", פעיל בבאר שבע בנושאי דת, חינוך, רווחה וביטחון.

יעדים מרכזיים בכנסת: 1. הצלת הנגב – המצב בנגב הוא בלתי נסבל, אנשים לא מבינים כמה המצב גרוע, הפשע מאורגן, נשקים, טרור כבישים והשתלטות בלתי חוקית על קרקעות מדינה, אם לא נעצור את זה כאן זה יגיע לכל הארץ! 2. סבסוד וביטול התשלום בת"ת וישיבות תיכוניות\קטנות – לימוד התורה הוא הערך העליון של כל יהודי ולצערי הורים רבים משלמים מידי חודש מאות ואפילו אלפי שקלים על תוספת לימודים תורניים במוסדות ממלכתיים. 3. העלאת יהודים ותעסוקה ראויה לעולים חדשים – עולים חדשים אינם מוצאים את עצמם מבחינת תעסוקה, מתן תעסוקה ראויה ולימודים אקדמיים יתנו מענה לכך. 4. הכנסת תכנים יהודים בבתי ספר ממלכתיים – לצערי בבתי הספר הממלכתים יש חוסר במושגים בסיסיים ביהדות ויש צורך לחזק את הנושא הנ"ל.

חלום לעוד עשר שנים: שר לביטחון פנים או רווחה, נושאים שקרובים לליבי ועל כן אני רוצה לעסוק בהם יותר, אזרחים צריכים להרגיש בארץ ישראל בביטחון מלא בכל התחומים.

עוד במדור זה

בחוסן הלאומי של המדינה יש שתי רגליים:<br>צה"ל והשירות הלאומי

בחוסן הלאומי של המדינה יש שתי רגליים:
צה"ל והשירות הלאומי

בכל מקום בשדה החברתי במדינת ישראל שזקוקים ללב אוהב וליד…
לוחמים מדברים

לוחמים מדברים

ברוך: העיקרון המאוד פשוט של המפגשים הוא שאפשר להגיד כל…
עקרונות או קולות?

עקרונות או קולות?

פוליטיקה היא מקום מסובך. במקרים לא מעטים עומד נבחר הציבור…
לו הבחירות היו נערכות היום

לו הבחירות היו נערכות היום

01זה היה בלילה שבין שני לשלישי, 02:55 על השעון, הודעה…
"דמוקרטיה לא מאבדים ביום אחד"

"דמוקרטיה לא מאבדים ביום אחד"

פרופסור אבי בל ״ההופתעתי מעוצמת ההתנגדות לרפורמה. אני חושב שהגנה…
"האם השב''כ יודע מה הוא אומר<br>או לא יודע מה הוא אומר?"

"האם השב''כ יודע מה הוא אומר
או לא יודע מה הוא אומר?"

מעצרים המנהליים עלו שוב לכותרות בעקבות ההתפרעויות בחווארה שהגיעו בתגובה…
״גם אני עשיתי טעויות״

״גם אני עשיתי טעויות״

רגע לפני ההצבעה הראשונה על הסעיפים הראשונים של הרפורמה במערכת…
"יש לנו המון השפעה"

"יש לנו המון השפעה"

למרות נוכחותם של חברי כנסת, כלכלנים בכירים והייטקיסטים במחאות נגד…
הרפורמה במערכת המשפט טובה ליהודים?

הרפורמה במערכת המשפט טובה ליהודים?

לוין סיכם את דבריו: ״כל השינויים האלה אי אפשר לבצע…
לא באתי להיות שר המים

לא באתי להיות שר המים

היום כשאתה צריך להתייעץ על נושא מסוים, אתה מתייעץ איתו?״אני…
אני מוכן לתת קרדיט לציונות הדתית ועוצמה יהודית

אני מוכן לתת קרדיט לציונות הדתית ועוצמה יהודית

ב-17 באוקטובר 2001, ל׳ בתשרי ה׳תשס״ב, בשעה 06:50 בבוקר סיים…
שיעור בגדולה

שיעור בגדולה

לפני כשבוע פרסמה ספריית 'שיבולת' מבית הוצאת 'סלע מאיר' הודעה…
הצעירים סובלים מתת ייצוג בכנסת

הצעירים סובלים מתת ייצוג בכנסת

צבי סוכות, נשוי לחיה ואב לחמש בנות, הוא תושב יצהר…
הם הפילו את הממשלה

הם הפילו את הממשלה

למשרדים של מערכת גילוי דעת בירושלים מגיעים ארבעה חברים שכבר…
המאותרגים לטיס

המאותרגים לטיס

השבוע התרחשו עלינו שני אירועים פוליטיים משמעותיים המשלבים כיסאות: יאיר…
Scroll to Top
גלילה למעלה