
חייבים לשנות את הקונספציה
איך קרה שמצווה מתוקה וקלה ליישום מחוללת מחול שדים מלחיץ ומעיק? איך זה שדבר שנועד לקרב בין לבבות, גורם למתח בין בני זוג ולמקור עימותים

איך קרה שמצווה מתוקה וקלה ליישום מחוללת מחול שדים מלחיץ ומעיק? איך זה שדבר שנועד לקרב בין לבבות, גורם למתח בין בני זוג ולמקור עימותים

א. פעם, באחד מימי חג הסוכות, אמר לי מו"ר בעל ה"נתיבי ישורון": 'חמי, האדמו"ר מסלונים בעל ה"נתיבות שלום" דיבר אתי פעם על מצבה הלא יציב

4 הסעיפים הראשונים פורסמו לפני שנה. בזמן איומי הסרבנות משמאל. לא נגעתי. 01 פרשת ויקרא שנקרא השבת עוסק בקורבנות. קורבנות זו התמסרות (התקרבות) מוחלטת לאידיאל

זכור את אשר עשה לך עמלק… בדרך… "חייב איניש לביסומי בפוריא עד דלא ידע…" הציבור שלנו ובעיקר הצעירים משתדלים "להדר" במצוות "השתייה כדת", ולצערנו

01 לפני כחודש הפנו אלי חייל בודד לוחם שהיה שלושה חודשים בעזה ומעוניין להתחתן ואין לו ולבת זוגו אמצעיים לעשות חתונה לבד. לפני כשבוע נפגשנו

ישנם מילים שראוי היה שנמעיט מאוד בשימוש בהם לדוגמא המילה 'שנאה', ובכלל בני האדם מתחברים יותר לאהבה מאשר לשנאה ואפילו מוכנים לוותר לפעמים על העקרונות

01 כששרו של חורף נאבק עם שרו של אביב אנו מקבלים בירושלים עיר הקודש, שבת מחליפת צבעים. לפנות בוקר היא אפורה וקרירה ולקראת צהרים היא
שאלה: האם ניתן לספרדים לאכול בסעודה בשרית לחם שנאפה טאבון פיצות חלבי למהדרין שאינו בן יומו/בן יומו. הטאבון נקי. אין חלב בעין אבל מפויח כראוי
שאלה: אם כמה אנשים מהעבודה הולכים לאכול במסעדה ויש רק דתיה אחת. האם יש בעיה שבזמן נטילת ידיים לא רואים את האוכל? תשובה: אמנם לכתחילה
שאלה: שלום הרב,זוג מסורתי/חילוני שנולדה להם בת והם לא מתכוונים להגיע לבית הכנסת לקרוא לה בשם, מה מומלץ להם לעשות? האם יש משהו שכדאי לעשות