אזרחי מדינת ישראל נמצאים בתקופת בחירות כבר כשנה. להזכירכם, בד' ניסן תשע"ט נערכו בחירות לכנסת ה-21, בי"ז אלול תשע"ט נערכו בחירות חוזרות לכנסת ה-22, ובעוד יומיים, בו' אדר תש"פ, ייערכו הבחירות החוזרות לכנסת ה-23.
הקמפיינים של כל המפלגות מציפות אותנו בסטיקרים, חולצות, כובעים, שלטי חוצות, דגלים וכדומה. בכל פעם מחדש נשאלת שאלת מיליון הדולר: לשם מה יש תעמולת בחירות? לשם מה צריך את כל אביזרי תעמולת הבחירות האלה?
כולם אומרים שהשפעתם של כל הרשומים לעיל יורדת פלאים, ובכל זאת כל המפלגות משתתפות בחגיגה היקרה הזאת. אף אחת לא רוצה להיות מחוץ לגלגל, כפי שאמר פעם ראש ממשלה לשעבר: "בפוליטיקה אתה תמיד חייב להיות על הגלגל, פעם למטה ופעם למעלה, אבל תמיד על הגלגל".
גם בזוגיות יש צורך בקמפיין זוגיות. השגרה, העבודה היום-יומית וסדר היום המכאני גורמים לכולנו להיכנס למעגל ההרגל, שלא לומר מעגל האדישות. החיים נעים במסלולם הטבעי והנכון: משפחה, ילדים, עבודה, חברים, שבת וחוזר חלילה.
בשגרה של רובנו אנו מרגישים כאילו אין נקודת יציאה, אין מקור לחידוש האנרגיות, ולעיתים אין לבקש יותר מלהרים את הראש מעל המים. אין זו האמת! חובה לבקש מעצמנו יותר ולעשות בעצמנו יותר!
כשם שיש בכל כמה שנים (חודשים) בחירות לכנסת המלוות בקמפיין, גם בזוגיות יש צורך לעשות קמפיין זוגיות לבני הזוג שלנו, לא חס וחלילה בשביל לבחור מישהו אחר אלא בשביל לחזק ולהעמיק את הבחירה שכבר עשינו.
כמה סיסמאות שאפשר להשתמש בהן: "ישראל לפני הכול" (קמפיין כחול לבן) – ובהשאלה: "בן זוגי לפני הכול"; "מאבק משותף, עתיד משותף, רשימה משותפת" (קמפיין הרשימה המשותפת) – ובהשאלה: "חיים משותפים, בית משותף, עתיד משותף"; "מחויבים לארץ ישראל" (קמפיין איחוד מפלגות הימין) – ובהשאלה: "מחויבים לבן הזוג"; "חייבים להתקדם" (קמפיין כחול לבן) – ובהשאלה: "חייבים להשקיע כדי להתקדם".
על החיזור מחדש, חידוש התשוקה, חידוד האהבה, אסור לוותר. חייבים להשקיע מחשבה, מאמץ, זמן וכסף כדי לכבוש מחדש את לב בן הזוג.
עשו לבני זוגכם קמפיין זוגיות. אני בטוח שהם יבחרו בכם.