עוד על אחריות הורית

אבי קנטרוביץ

אבי קנטרוביץ

מנכ"ל תנועה כהלכה

תנועה כהלכה| יקי פריד| אזרח שאכפת לו

ילדים ב"מכונית אוטונומית" –

בדרך משופעת וחד-סטרית ביישוב הנסיעה מותרת רק בכיוון העלייה. רכב עלה בדרך, ומולו ירד בניגוד לכיוון התנועה, לא תאמינו, אב הרוכב על אופניים, ידו האחת אוחזת בכידון וידו האחרת דוחפת עגלת תינוק ובה תינוק, ועל העגלה עומד פעוט.
עד היכן הורה מסוגל לסכן את ילדיו? – הדרך חד-סטרית כי הכביש צר, ואם רכב עולה ממול אין הרבה לאן לזוז. ברכיבה על אופניים אף על פי שהרוכב מיומן מאוד העגלה שהוא אוחז בידו עלולה להתרחק מהאופניים, ואז אפשריים שני מצבים: א) הרוכב ייפול מאופניו וידו האוחזת בעגלה תפיל את העגלה לכיוון הידית שלה, ומה יהיה על הפעוט העומד ? ב) העגלה תישמט מיד הרוכב ותנוע עם היושבים עליה במורד הירידה עד הצומת הקרוב. ומה יקרה שם?

לא לומדים לקח – ביום שישי עמד ליד המרכז המסחרי רכב כחול מסוג פורד, והרכב מונע! הדלתות היו סגורות וברכב ישבו תינוק בכיסא בטיחות וילד קטן כבן שנתיים. ההורים לא נראו בסביבה!
מסקנה – אין מילים. שום תירוץ או הסבר אינם מקובלים! 
ולרגל חודש תשרי נסיים בצל"ש
ספור המעשה – נהגת נסעה ביישוב בעלייה והגיעה לצומת T, שמשום מה אין בו כל תמרור. בהגיעה לצומת עצרה הנהגת, התבוננה היטב לשמאל ולימין, ואז המשיכה ופנתה ימינה. 
מסקנה – כל הכבוד. אף שאין תמרור זכות קדימה או עצור נהגה הנהגת כפי שצריך: כל כניסה לצומת מחייבת שנאט ונהיה בטוחים שרכב אחר אינו מתכוון להיכנס איתנו לצומת. 
חתימה טובה!

כתבות נוספות באותה קטגוריה

הפינה מוקדשת לזכרו של שלומי מרק ז"ל שנהרג בתאונת דרכים

שתפו

Scroll to Top
גלילה למעלה