תוצאות החיפוש

עושים סדר

ליל הסדר כבר ממש נושף בעורפנו, והיות ואנחנו לא בשנת קורונה אני מניחה שחלק גדול מכם יתארחו בשולחן החג אצל החם והחמות.הדברים הבאים מכוונים אל

ערב טוב צודק הרחוב

כולנו מכירים את המושג 'מעט מדי מאוחר מדי', השאלה אם יש מקום למושג חדש 'הרבה מאוד מאוחר מדי' כי זו היתה ההרגשה בהפגנת תומכי הרפורמה.

חירות

01שאלה שאני שואל את עצמי לא מעט ולא רק לפני פסח: מהי חירות? מכיוון שאף אחד מאיתנו לא נמצא בבית הסוהר או באיזה שהוא מקום

השעון של גאולת מצרים

01 מקווה שלא ארגיז את תושבי חברון אם אגיד שאין תפילה בעולם שיכולה להשתוות לתפילה בכותל המערבי! מלבד…תפילה ברוב עם, במרומי הר הזיתים, מול הר

לא לפספס את ההזדמנות

01הימין לא הפסיד. פתקי ההצבעה לא נזרקו לפח. הרפורמה תתקדם בצורה זו או אחרת ובהסכמה רחבה. כך צריך.אתחיל בהפגנה של תומכי הרפורמה בירושלים, שיצאו לרחוב

תפילות החמדת ימים

שאלה:ראיתי במחזורים מסוימים וכן בספרים שכתבו על הספר 'חמדת ימים'. האם לומר את תפילותיו? תשובה:ישנן דעות חלוקות בקשר לספר 'חמדת הימים', מכיוון שהרב אליהו זצ"ל

כוונות נר״ן ביו״ט

שאלה: האם ישנה קבלת כוונות נר״ן ביו״ט שחל בשבת או בשבת חול המועד? האם ישנה שבת שבה אין מכונים לקבל נר״ן?מה הדין לאדם שאומר בואי

שימוש בגז ביום טוב

שאלה: הכיריים שלנו חדשות יש חיישן גז ולכן ברגע ששמים כפית על החיישן זרם הגז נפסק!ולכן הגז נגמר שם ונכבה מאליו האם מותר להשתמש בזה

הצעד הראשון לקראת החזרה הביתה

לאחר כמעט ח"י שנות מאבק, בשעות הבוקר של יום שלישי, ומספר שעות אחרי הלילה ההיסטורי במליאת הכנסת, עלו לחומש השותפים למאבק על החזרה ליישובי צפון