
עושים סדר
ליל הסדר כבר ממש נושף בעורפנו, והיות ואנחנו לא בשנת קורונה אני מניחה שחלק גדול מכם יתארחו בשולחן החג אצל החם והחמות.הדברים הבאים מכוונים אל

ליל הסדר כבר ממש נושף בעורפנו, והיות ואנחנו לא בשנת קורונה אני מניחה שחלק גדול מכם יתארחו בשולחן החג אצל החם והחמות.הדברים הבאים מכוונים אל

כולנו מכירים את המושג 'מעט מדי מאוחר מדי', השאלה אם יש מקום למושג חדש 'הרבה מאוד מאוחר מדי' כי זו היתה ההרגשה בהפגנת תומכי הרפורמה.

01שאלה שאני שואל את עצמי לא מעט ולא רק לפני פסח: מהי חירות? מכיוון שאף אחד מאיתנו לא נמצא בבית הסוהר או באיזה שהוא מקום

01 מקווה שלא ארגיז את תושבי חברון אם אגיד שאין תפילה בעולם שיכולה להשתוות לתפילה בכותל המערבי! מלבד…תפילה ברוב עם, במרומי הר הזיתים, מול הר

01הימין לא הפסיד. פתקי ההצבעה לא נזרקו לפח. הרפורמה תתקדם בצורה זו או אחרת ובהסכמה רחבה. כך צריך.אתחיל בהפגנה של תומכי הרפורמה בירושלים, שיצאו לרחוב
שאלה:ראיתי במחזורים מסוימים וכן בספרים שכתבו על הספר 'חמדת ימים'. האם לומר את תפילותיו? תשובה:ישנן דעות חלוקות בקשר לספר 'חמדת הימים', מכיוון שהרב אליהו זצ"ל
שאלה: האם ישנה קבלת כוונות נר״ן ביו״ט שחל בשבת או בשבת חול המועד? האם ישנה שבת שבה אין מכונים לקבל נר״ן?מה הדין לאדם שאומר בואי
שאלה: הכיריים שלנו חדשות יש חיישן גז ולכן ברגע ששמים כפית על החיישן זרם הגז נפסק!ולכן הגז נגמר שם ונכבה מאליו האם מותר להשתמש בזה

לאחר כמעט ח"י שנות מאבק, בשעות הבוקר של יום שלישי, ומספר שעות אחרי הלילה ההיסטורי במליאת הכנסת, עלו לחומש השותפים למאבק על החזרה ליישובי צפון

שבת כי תישא. "בשעה שתיים לפנות בוקר התקבל דיווח במוקד על שריפת מתבן במושב נהלל", נכתב בהודעה דרמטית של כבאות והצלה במחוז צפון. "ארבעה צוותים