גורמהדרין

משב – פוד טראקס

גלעד גולדברג

זה לא סוד שבתוך כותבי המדור יש אחד שחובב במיוחד משאיות אוכל או FoodTrucks בלעז, והוא… אני! מדובר בשילוב בין נוף לאוכל, שכשעושים אותו נכון אז הוא הופך להצלחה מסחררת.
הפעם הגענו לאחת ההצלחות הגדולות שראינו – בדרך מירושלים לתל אביב, כשיורדים במחלף שורש, שוכן לו ׳משב פוד-טראק׳ – מתחם משאיות אוכל, הנמצא בתוך יער כיאה ל-׳פוד טראק׳ אמיתי. המקום שטוף נוף בקטע פסיכי, ושקט יחסית למרות המיקום הקרוב לכביש 1.
יש מקומות ישיבה בשפע, מבחר ענק של מאפים ומאכלים חלביים בצד אחד, ובשרים ברמה גבוהה בצד השני של המתחם. בסך הכול במקום חונות כחמש משאיות צבעוניות, כשבכל אחת סוג אחר של אוכל ברמה עולמית.
הלכנו על החלבי מטעמי מצפון. לקחנו שתי מנות מהמאפים המלוחים של המקום, פיצה אחת ושלושה קינוחים שיושבים בוויטרינה, ומגרים ברמה שמזל שלא היה יותר מקום במגשים שלקחנו. בגזרת המלוחים לקחנו פוקצ׳ה סביח, שכללה חוץ מהביצה, החצילים, וטחינה עמבה, המוכרים בסביח, גם עגבניות שרי צלויות, שהן טוויסט מצוין למנה.
אני חייב להתוודות בפניכם, קוראים יקרים, כי את המנה הבאה לקחנו נטו כי היא הגיעה טרייה לוויטרינה והייתה נראית הרבה יותר מהשאר בפער! המנה נקראת בריוש קפרזה, והיא הכי פשוטה אבל הכי מתחכמת שטעמתי. זה בעצם ׳אגז בנדיקט׳ בסגנון פיצה בשילוב טעמים פשוט פנומנלי.
הייתי רוצה לספר לכם על עוד חוויה שהתמודדנו איתה במהלך הדייט המושלם שאליו יצאנו: מכיוון שאנחנו די עצלנים ולא רצינו לעמוד בתור לתשלום, לקחנו את הקינוחים יחד עם המנות המלוחות. ובזמן שאנחנו יושבים ואוכלים, קרץ לנו מהצד קרואסון מלא בקרם פטיסייר.
אבל שנייה לפני שאני מתחיל לפרט על המתוקים, תשמעו עוד דבר קטן על פיצה הפולנטה שהזמנו והגיעה בטיימינג מושלם. בפיצות, בניגוד ל׳פטיסרי׳, מזמינים בקופה וקוראים לכם במסרון. הפיצה הייתה פיצת טאבון מעולה שמצטלמת מעלף וטעימה בטירוף. כוללת שמנת אלפרדו עם פטריות מוקפצות, ברוקולי קלוי וקרם פולנטה – שלי אישית היה חסר קצת יותר ממנו.
אז הקינוח הראשון שטעמנו היה הרוגעלך פיסטוק, שאלה רוגעלכים בטעם פיסטוק, בדיוק כמו של מאפיית ׳מרציפן׳ בשוק מחנה-יהודה, שהם מהטובים במדינה לדעתי, ועליהם שברי פיסטוק וקרם פיסטוק-שוקולד לבן מטורף.
הקינוח השני הוא הספוליאטלה ריקוטה והדרים, שזה בעצם מאפה איטלקי שעשוי משכבות בצק דקות מאוד, ממולא בקרם גבינה ופירות הדר, מה שנותן ליבה קרמית וקצוות קראנצ׳ים בטירוף.
ולפינל׳ה של כל הארוחה הענקית הזאת: קרואסון בייגלה מלוח שהיה מצופה ברוטב בייגלה מלוח ובאמצע הזריקו קרם פטיסייר בכמויות אסטרונומיות. ■

עוד במדור זה

בר המשכן, שילה

אנחנו מתחילים את החיים שלנו בתוך כיתות סגורות, שלא תמיד…
לחם וגבינה

מסעדה חדשה עם עיצוב מרהיב, שירות אדיב, ויכולות קולינריות פנומנליות,…
גשם של שלום

גם מי שלא גר ביהודה ושומרון יכול לחזק את ההתיישבות.…
אפילו הדגים במים רועדים

אחר הקוראים האדוקים טען באוזניי לאחרונה: תן לנו תמונות. והרבה.…
מעבר להרים

אומנם מדור אוכל, אבל מותר לפעמים לגוון ולפתוח בדמיון מודרך…
מחליק בגרון

לא בטוח שהקורא הממוצע יודע להעריך את סדר הגודל של…
ללקק את האצבעות

עברו כבר כמה אלפי שנים מאז יצאנו ממצרים ומאז בכל…
דגים רבותיי, דגים

אם תכתבו בגוגל חיפוש את המילים ׳מסעדת דגים׳, תמצאו בעיקר…
גורמה בבית מלון

הכל יודעים שאוכל הוא כבר מזמן לא רק מזון. הסעודה…
בואו לבשל איתי

בינינו, זה לא באמת אפשרי ללכת בכל שבוע למסעדה. זאת…
גורמהדרין - פינת חמד:

אם אתם מהאנשים שקנו כפכפי קרוקס אחרי שזה כבר היה…
חוגגים פסח בבן עמי

אפתח בגילוי נאות: את מסעדת בן עמי אני מכיר מהקרביים…
'גורמהדרין' – המומלצים שלנו

בוא האביב וחג הפסח עשו לנו חשק עז לרענן את…
בשורה בחלה: המבשר

במרכז המסחרי של אפרת דרום בילתי רבות בימי נערותי. אחרי…
שחור-לבן וצבעוני: סולו קרנה

״כאן, ממש על הקרקע הזו״, כך על פי העמוד הראשון…
טאבום

בתקופה האחרונה יש טרנד שצץ בכל פינה – הפודטראק, ואם…