שליפות

קטי שטרית | חברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד

הייתי במחנה שרון עד אשר הוא החליט לבצע את הגירוש הנורא ואז הקמתי לו מטה התנגדות על הראש. לא הייתי מסוגלת לעמוד מהצד מול העוול הנפשע וחסר האחריות הזה שמנוגד לכל ערכי הליכוד עליהם גדלתי.
יהודה ושומרו

אלעד הומינר

אלעד הומינר

קטי שטרית | חברת כנסת מטעם מפלגת הליכוד

אימא
ג׳וזט ז״ל. הייתה האישה הכי חזקה שהכרתי. היא עבדה כפדיקוריסטית וגידלה חמישה ילדים בתנאים לא פשוטים. גם במעברה היא דאגה שלא יחסר לנו דבר. מעבר להיותה לביאה היא גם הייתה אישה מאוד חכמה, העצות שלה מלוות אותי עד היום. הרבה פעמים לפני צעדים מסוימים אני מוצאת את עצמי שואלת מה אמא שלי הייתה אומרת או מה היא הייתה מייעצת. היא חסרה לי מאוד.
אבא
הוא המורה לחיים שלי. אבא שלי היה פעיל מרכזי בתנועת בית"ר וחבר ועידת "חרות" ומרכז הליכוד. התעקש שנהיה מעורבים, הוא היה מאוד מאוד ציוני. אני זוכרת שבאחת ממערכות הבחירות הוא לקח אותנו לדפוק על דלתות של אנשים כדי להוציא אותם להצביע מח״ל. באותם ימים זה לא היה מובן מאליו כי מי שתוייג כמצביע ליכוד הפסיד עבודות והיה קשה לו להתפרנס, אבל את אבא שלי זה לא עניין. טובת המדינה תמיד הייתה בראש מעייניו. הוא הרגיש שהמאבק שלו דאז זה עבור הילדים שלו. רגע לפני מותו הוא השביע אותי להמשיך לדאוג למדינת ישראל אך ורק דרך תנועת הליכוד. כואב לי שהוא לא זכה לראותי חברת כנסת.
החצי השני
בעלי. זה לא מובן מאליו לקבל אישה שכל היום נמצאת בחוץ והוא מכיל אותי ומאפשר לי ועל זה אני מעריכה ואוהבת אותו כל כך.
המשפחה
מהווה חלק בלתי נפרד מחיי. אני חוששת קצת להשתמש בקלישאות שכנראה נאמרו כבר על ידי רבים, אבל מניסיון אישי ומהיכרות עם מרבית הפוליטיקאים המכנה המשותף של כולם הוא התמיכה של המשפחה בקריירה. המשפחה גם עוזרת לפוליטיקאי לחזור לפרופורציות בצמתים שבמהלך הקריירה ולהחזיר אותו לקרקע. אני הרגשתי בתחילת דרכי המקצועית שאילולא התמיכה של המשפחה לא הייתי מצליחה. הם הכי מבינים אותי והכי תומכים לי. כפרה עליהם.
מרוקו
גדלתי על התרבות של המקום הזה וביקרתי שם לא מזמן והיה מדהים ומהמם. מקום עם תרבות עשירה ומרתקת שצריכה לקבל מקום מכובד יותר במערכת החינוך. תרבות צבעונית ועשירה וכמובן האוכל הכי טעים. 
בית שמש
לא נולדתי וגדלתי שם, עברתי לשם בעקבות בעלי אך אני מרגישה כאילו אני שם כל חיי. עיר מתפתחת שמכילה את כל המגזרים.
תנועת הנוער בית"ר
המקום בו ינקתי את כל האידיאולוגיה והערכים שגרמו לי להיות משרתת ציבור. ממליצה לכל ילד להיות בתנועה הזו ולינוק את ערכי ז׳בוטינסקי. תנועה מפוארת שמטרתה להגביר את המודעות לערכים כמו ציונות, אהבת ארץ ישראל, ההדר הבית"רי. תנועה שמטפחת מנהיגים מתוך שאיפה להשפיע על החברה הישראלית.
מורה חיילת
התקופה היפה בחיי. מאוד רציתי לשרת בצבא ולהיות חלק מצה״ל – אלו ערכים עליהם גדלתי בבית, ולמרות שהייתי מיעוט מבין החברות שלי שרובן היו דתיות החלטתי להתגייס. רציתי תפקיד העוסק בפעילות חינוכית כלשהי וכששמעתי על התפקיד של מורה חיילת בדימונה ישר התלהבתי מהרעיון של חיבור הצבא אל העם. הערך של הנחלת ערכים יהודיים וישראליים, היה בעיניי חשוב מאוד. הרבה אמרו לי שזה ״שירות לאומי על מדים״ אך אני ממש לא הרגשתי כך. הרגשתי שעצם היותי חיילת בצה״ל תרם רבות לאופי ולעומק של הערכים שהנחלתי. ומעבר לכך הכרתי אנשים מדהימים שעד היום הם חלק מחבריי הטובים ביותר.
מטה ההתנגדות לתוכנית ההתנתקות
הייתי במחנה שרון עד אשר הוא החליט לבצע את הגירוש הנורא ואז הקמתי לו מטה התנגדות על הראש. לא הייתי מסוגלת לעמוד מהצד מול העוול הנפשע וחסר האחריות הזה שמנוגד לכל ערכי הליכוד עליהם גדלתי.
יהודה ושומרון
הגשמת החזון הלאומי של חזרת העם היהודי לארצו. יהודה ושומרון הם הלב הפועם של מדינת ישראל, הם ערש ההיסטוריה של העם היהודי, שם הכל קרה. כל אבן שם נושאת בתוכה את הזיכרון של ימי הבית הראשון והבית השני, של דוד המלך והמכבים, ולכן מדינת היהודים ללא יהודה ושומרון זה גוף בלי נשמה. צריך להרחיב שם את הבנייה, להגדיל את ההתיישבות ולהחיל ריבונות מלאה כי זה המשך טבעי לתהליך הציוני והקמת מדינת היהודים בארץ ישראל בעידן המודרני.
השדולה לבריאות הנפש ומניעת אובדנות
אחד מהדגלים שלי בכנסות הקודמות ונושא שהעלה לסדר היום את האנשים השקופים מתמודדי הנפש. הקמתי את השדולה הזו יחד עם עידית סילמן ומטרת השדולה היא לקדם נושאים בוערים בתחום ולצמצם את מספר מקרי האובדנות והמצוקה הנפשית, שעלו למספרים מזעזעים. יש לי בנוסף חוק להקמת רשות לאומית שתעבוד באופן ממוקד על מנת למנוע אובדנות, ואני מקווה להשלים את המשימה הזו.
קרן הון סיכון BRM
עבדתי שם כסמנכ"לית פיתוח עסקי. מקום חדשני ומרתק.
מכון ז'בוטינסקי
מקום מרתק שדואג להפיץ ולשמור על כתביו של אחד מהמנהיגים הגדולים של העם היהודי. אני תמיד אזכור את ליל המהפך ב-77 בבניין הזה.
כלכלה חופשית
אני בעד אך חייבת להיות עם רגישות חברתית כפי שהליכוד ניהל במשך שנות שלטונו.
בג"צ
לקח לעצמו יותר מדי סמכויות לא לו. צריך לעשות רפורמה שתתקן את המערכת הזו ותחזיר את אמון העם.
אופוזיציה
כל נבחר ציבור צריך להעביר זמן מה באופוזיציה. אפשר לעשות משם המון אבל אסור להתרגל.
הליכוד
יש לנו את הנבחרת הטובה והראויה ביותר ואת המנהיג החזק, המנוסה והראוי יותר מכל המועמדים האחרים. ברמה האישית מבחינתי זה הבית שלי וחברי המפלגה הם המשפחה שלי. מאז שאני זוכרת את עצמי כילדה במעבורות, תנועת החירות (לימים הליכוד) הייתה הבית שלי. אני גדלתי בסניפי המפלגה והאנשים במפלגה הזו הם מכל מקום בארץ והם האנשים הכי חמים ואוהבים שיש.
ייצוג נשי בליכוד
חייב להיות גדול יותר.
פריימריז הליכוד
השיטה הדמוקרטית והצודקת ביותר שמאפשרת לייצוג רחב יותר של חלקי העם.
המגזר הסרוג
אני יכולה להכליל אותם כמגזר חכם ואידיאליסט מאוד. ציבור תורם ומוביל בכל תחום. השנה האחרונה בעקבות מעשיו של בנט קצת פילגה את הציבור הזה אך הוא יקר לליבי ואני אוהבת מאוד ומעריכה אותו.
רע"מ
מתחת למתק השפתיים מסתתרת אידאולוגיה אסלאמית אנטי-ציונית. אסור לשתף איתם פעולה בשום ממשלה.
נפתלי בנט
ב-2009 הוא ישב אצלי בבית והציע לי להיות ברשימתו. כבר אז יכולתי לזהות שמדובר באופורטוניסט ומגלומן חסר תקנה. יהיה הערת שוליים בהיסטוריה אם בכלל. אף פעם לא האמנתי לו.
יאיר לפיד
ריקני ושטחי. אני באמת חושבת שזו תעודת עניות לנו כעם שהאיש הזה מכהן כראש ממשלה.
בנימין נתניהו
מנהיג היסטורי ואדם בעל שיעור קומה. ייזכר כאן כאחד המנהיגים הגדולים בהיסטוריה של עם ישראל אם לא הגדול שבהם.
עידית סילמן
חברה טובה, שותפה ואישה אמיצה. אוהבת אותה מאוד!
חודש אלול
חשבון נפש.

שיר שמרגש אותך? 

'חורשת האקליפטוס'.

מקום שאתה חוזר אליו בטבע?

נהר הירדן

הספר האחרון שקראת?

'האבודים', של דניאל מנדלסון. ספר מרתק על תקופת השואה.
שבת בשבילך

שבת היא הדבר הטוב ביותר של היהודים. זוהי אחת הדרכים רבות העוצמה לממש את יהדותנו ולהעביר אותה הלאה לילדינו. שמרנו על נאמנותנו לשבת בכל מקום, בכל תרבות ובכל נסיבות במהלך 4,000 שנות ההיסטוריה – למן ימי שלמה המלך ועד ללילות האפלים באושוויץ. כפי שאמר זאת סופר יהודי מפורסם, "יותר משהיהודים שמרו על השבת, שמרה השבת על היהודים". שבת היא עונג, היא רוחניות היא מנוחה וזמן למשפחה. כמה טוב שיש שבת.

איך את קובעת עיתים לתורה

כל בוקר תפילת שחרית, קריאת שמע ליד המיטה ובשבת קוראת תהילים וספר דברים.

שאיפה עתידית
שרת החינוך

עוד במדור זה

שליפות

שליפות

אבא איש חינוך. אומרים שהקשר לאבא משתקף בקשר עם הקב״ה…
שליפות

שליפות

אבאג׳ק סיאלום. נולד בתוניס ובהמשך היגר בגיל שמונה לצרפת עם…
שליפות

שליפות

אבאגיבור. חושב עליו בכל יום. אבי ז״ל נפצע בקרב עם…
שליפות

שליפות

אבאאינטלקטואל, למדן.אימאהעוגן של המשפחה, מורה בנשמתה, מנהלת בית ספר, בשלנית.…
שליפות

שליפות

אבאזאב. פתח אותי לעולם הכלכלה. משתכנע מכל טיעוני הימין, אבל…
שליפות

שליפות

אבא האבא הכי טוב בחיים, רחמים טסה. אבא שלמדתי ממנו…
שליפות

שליפות

אבא תותח, דוגמה אישית, יציבות, ביטחון, אכפתיות, קשיחות, אהבה, השראה,…
שליפות

שליפות

ההוריםדוד ואסנת. בעלי תשובה, עלו מאוסטרליה מתוך ציונות ואהבה לארץ.…
שליפות

שליפות

אבא אבא עלה מדרום אפריקה בגיל 19-20 אחרי מלחמת ששת…
שליפות

שליפות

אבאאהרן, יליד העיר יזד בפרס. עלה לארץ בשנת 1958. חשמלאי…
שליפות

שליפות

אבאמשה, בן לחלוצי כפר פינס. חקלאי בנשמה.אימאמלי, שורדת שואה שהטביעה…
שליפות

שליפות

אבאאבי היקר משיח. יליד שכונת הבוכרים בירושלים של שנות ה-40,…
שליפות

שליפות

אבא אהרון. אימא שושנה. החצי השני שרית. המשפחה עלמה (9),…
שליפות

שליפות

אבאגדל במוסקבה ולמד אומנות. עלה לארץ בראשית שנות ה-90.אימאגדלה בברדיצ'ב,…
שליפות

שליפות

אבאהוא ההוכחה שעם הרבה אמונה וכח רצון אפשר להתגבר על…
שליפות

שליפות

אבא יהושע. גדול הדור שלי. ממנו ספגתי אהבה לעם, לארץ…
Scroll to Top
גלילה למעלה